pylogo«
»

18.4.09

Ayat - Ayat Cinta Versi Shiokk..khas untuk pejuang-pejuang Pakatan Rakyat.
Pada yang berminat leh contact uncle nano yerk! :)

video

Ditujukan khas kepada bloggers siasah yang sentiasa panaz dan membara.

  1. kasutlama
  2. naruto
  3. mat jalie
  4. irza
  5. anisopbasi
  6. dan lain-lain yang seangkatan ngan korang-korang nih.

13 comments:

Baginda Reformasi said...

melayu bangsamu... mu sorag je melayu... hahha
sila lah melawat kesah di sebalik kekecohan sidang DUN MELAKA yang diwar-warkan media TORTOQ UMNO...
link:
http://bagindareformasi.blogspot.com/2009/04/lucah-mr-lee-dan-betty.html

Anonymous said...

macam kt majlis zahid hamidi..
kt kuala sptng.. mmng org umno..
mnat joget2 ni.. pastu mula lh ditujukan kt sekian2 la..

MAKSIAT = UMNO/BN

Qasidah Cinta said...

kekeke! :P ape motif video nie .. :P

Anonymous said...

meme pade lah mung ni jadi kepale umno. duk laye hiburan 24 jam. gi la mapuh mung tuh nge hiburan. jange lupo semaye silap mapuh tok dan nok tobat.

uncle nano said...

kih.kih..relax le..sukarang2nye aku bagi hiburan kat kamu-kamu nih..
amalan aku tak tglkan..fitnah jauh sekali..tp yang aku tak puas ati korang2 nih penakot dan takda telokkk.
apa2 pun..tq le ye..

Anonymous said...

ko mmg bodoh..

Anonymous said...

orang bodoh je fikir macam awak ni...nama je orang Islam...

Insan said...

disebabkan fahaman politik kotor semua org bertengkar yang boleh membawa perbalahan dan kekecohan.

Politik acuan masing-masing. Nabi Muhammad, politiknya jelas tidak menindas, tiada diskriminasi...kafir dzimmi boleh patuh, apatah lagi muslim berkarat yang perlu didakwah.

lailafillah said...

salam..sekadar teguran kecil..kepada saudara..melayu pun melayu juge..tapi jagn lupe agama..melayu selalu dikaitkan dgn islam..mengapa tdk menyokong ulama' yang berjuang demi islam meneruskan perjuangan rasulullah..mengapa masuk ke lubang2 ular malah menghina dan mengherdik perjuangn islam..yang hak tetap yg hak..yang batil tetap yang batil..saudara akan lihat kebenaran sndiri bile Allah nak tunjuk nanti..

uncle nano said...

aku senegeri ngan tn guru nik aziz,aku menghormati dia dan aku melayu islam yang tak akan cenderung untuk merosakkan melayu malaysia.
yang aku tidak suka adalah PKR,bagi aku parti tersebut adalah najis!!

PAS adalah sebuah parti yang sepatutnya semua orang melayu malaysia berdiri dan menyokong..tapi!!selagi mereka bergabung dengan PKR dan DAP orang-orang melayu tak akan memandang sebelah mata pun pada PAS..kecuali anak beranak orang melayu yang memang dah dilahirkan dari perut mak bapak dia orang yang dah memang taksub kepada PAS.
faham saudara!!

sniper said...

bersama PKR atau DAP, PAS tetap berjuang untuk Islam.. PAS juga pernah bersama BN,S.46.. tak jadi hal.. asal jangan tikam belakang .. menang kalah tak jadi hal pada PAS .. PAS dah join pilihanraya sejak 1955.. ada kuasa atau tak ada, PAS tetap berjuang... hanya orang yang spesis MEE SEGERA aja yang pikir ada jalan mudah nak tegakkan Islam...

Anonymous said...

kata org kelantan, tapi ngaku org selangor. Inilah bangsa melayu munafik/fasik

Anonymous said...

Dok ikut peminpin fasik masuk kubur, nanti berdirilah dipadang mahsar bersama najib altantuya. Nabi bersabda maksudnya "manusia dibangkit bersama peminpin yg dilantik ketika didunia"

Sekurangnya, walau pun DAP tapi ingin juga daulatkan hukum Allah SWT bersama PR. UMNO 52 tahun tolok terus hukum Allah nak sekongkol lagi.....tak masuk akal